ponedjeljak, 12. studenoga 2012.

Dječja soba

Iako sam ljubitelj minimalizma u uredjenju životnog prostora, mislim da je dječja soba mjesto gdje je sve dozvoljeno i gdje se svakako treba poigrati bojama.
 Planirajući i tražeći inspiraciju za sobu mojih djevojčica, naišla sam na sliku dječje sobe gdje su mi u oko upale divne tapete-velike točkice u crveno rozoj kombinaciji. Odmah sam se dala u potragu po internetu  i ubrzo ih našla na stranici Pip studija iz Nizozemske. Naknadno sam saznala da se takve tapete mogu naručiti i kod nas, u Meblu.
Trenutno mi je malo prejaka boja u tako maloj sobi, ali vremenom to planiram ublažiti detaljima.

Dok smo adaptirali stan, u rasporedu smo malo toga mijenjali, a jedna od promjena dogodila se upravo u ovoj sobi. Na mjestu sadašnjeg ormara, prije je bio zid. Ta promjena je vrlo značajna, jer u protivnom bi jako teško, gotovo nikako pronašli mjesto za ormar. Imala sam sreću da mi je to na vrijeme sugerirala prijateljica arhitektica, jer sama to ne bih na vrijeme primjetila. U susjednoj sobi bila je velika niša, koja se protezala gotovo cijelom dužinom sobe u koju je bio smješten ormar. Probijanjem zida, smanjili smo ormar u roditeljskoj sobi i dobli oramar  dječjoj sobi. Svakako bih svakome ko planira adaptaciju stana preporučila da to obavezno radi uz pomoć arhitekta, jer sam se sama uvjerila da je bez stručnjaka jako teško dobro obaviti tako zahtjevan posao.

Ormar u bijeloj boji prati zid i gotovo je neprimjetan
Ova soba će uskoro morati doživjeti još neke preinake, budući da djeca rastu, ali za sada naše djevojčice uživaju u njoj. :)
Pozdrav...

Nema komentara:

Objavi komentar