četvrtak, 29. studenoga 2012.

Dnevni boravak

 Došao je red i na dnevni boravak. Slika prije...
























 i slika nakon adaptacije...














Dok sam planirala uređenje dnevnog boravka, mislila sam na to da u tom prostoru moram imati mjesta za sofu, tv zonu i radni dio. Velika želja mi je bila imati i mali dio za odmor u udobnoj fotelji dok čitam i pijuckam kavicu, kao i to da mogu okupiti društvo na ugodno druženje. Toliko toga u tako malo prostora činilo se gotovo nemogućim, ali na kraju imam sve to. Što smo mijenjali? Osim parketa koji smo promijenili u cijelom stanu mijenjali smo i stolariju. Nisam željela da stakla idu od poda do stropa što bi možda mnogi napravili, jer sam  željela imati prozorsku klupicu na koju ću moći prisloniti nešto, i da mi upravo kraj prozora bude mjesto za opuštanje o kojem sam maštala.


Namještaj koji trenutno imamo u dnevnom boravku, kao i u većem dijelu stana je sve ono što smo prikupili u nekoliko godina podstanarskog života, pa ćemo ga vremenom mijenjati. Prvo što bih voljela promijeniti je sofa, a maštam o nečemu ovakvom...
Kvadra Elegance

  Za sada je ipak prioritet komoda za tv jer taj dio dnevnog boravka trenutno izgleda ovako:

Osim toga trebamo urediti i radni dio gdje će ići neki stol i polica za knjige:

Još malo slika za kraj...



Kako vam se sviđa? Voljela bih čuti neki komentar, da vidim ima li vas koji čitate ovaj blog. :)
Pozdrav,
Ana...






2 komentara:

  1. Sviđaju mi se slike "poslije" :) Dnevni boravak izgleda mnogo toplije i otvorenije. Da li mogu naći slike finalnog dizajna ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vam puno na komentaru Valeria. Kao što se vidi blog već odavno ne pišem, ne znam zašto ga još nisam ugasila. Svaki put se iznenadim kad se pojavi neki komentar.
      Stan je uglavnom uređen, još tu i tamo mijenjam neke stvari. Ne znam kako bih vam pokazala slike trenutnog stanja. Možda da napišem još jedan post, prije gašenja bloga…:-) Hvala vam još jednom!
      Lijep pozdrav,
      Ana

      Izbriši