petak, 9. studenoga 2012.

Predsoblje

Kako u posljednje vrijeme imam jako malo slobodnog vremena, nikako ne stižem pripremiti slike stana za blog, kako sam prethodno najavila. Ipak, da se ovaj blog ne bi ugasio prije nego li je zaživio, evo par novosti...
Od kad smo počeli uredjivati stan, ja nikako da napravim neki red u tom poslu.  Imam previše želja i ideja, pa skačem sa jedne prostorije na drugu, tako da sve ostaje nedovršeno, što ćete uskoro i vidjeti. Naravno, financije igraju odlučujuću ulogu u tome, pa se moram učiti strpljenju, jer ću na neke stvari vjerovatno čekati godinama.
Uglavnom, ovih dana sam odlučila privesti kraju uredjenje našeg predsoblja. Predsoblje možda i nije tako interesantno, ali to je ono što se prvo vidi kad se udje u stan  pa bih željela u njemu stvoriti neku ugodnu atmosferu koja će svakome ko udje pružiti osjećaj dobrodošlice. Trenutno, predsoblje je prazno i hladno, a sam raspored stana i ne dozvoljava puno toga u uredjenju.
Evo par slika predsoblja...


Da, to je to.  Nadam se da vam je prva u oko upala lijepa vješalica Val,a ne nered po podu.
Da bi bolje shvatili mogućnosti  uredjenja našeg predsoblja, evo još par slika iz različitih uglova. Slika iznad, slikana je iz kupaonice. Na slici ispod, vide se ulazna vrata .



Posljednja slika slikana je iz dnevnog boravka, a vrata koja se vide su od dječje i spavaće sobe.
Sad je jasno da mogućnosti nema puno. Nekoć je na zidu uz ulazna vrata stajao ormar, ali to mi se nikako nije svidjalo, jer je potpuno zatvarao pogled na vrata spavaće sobe. Inače dok smo planirali uredjenje stana jako sam pazila na to da imam dovoljno mjesta za spremanje i skladištenje stvari i jako sam zadovoljna rezultatom, jer u relativno maloj kvadraturi sve ima svoje mjesto. Jedini  problem je nastao sa cipelama, jaknama i svim tim stvarima koje stoje u predsoblju. Dakle, ormar nije dolazio u obzir, pa su kao mogućnost ostale vješalice na zidu i neki niski komad namještaja koji neće zagušiti prostoriju, a opet će uskladištiti dovoljno cipela. Željela sam da to bude neka klupica na koju ćemo moći i sjesti.
Tražeći vješalice, imala sam puno želja...preko čuvene Eames Hang-it-all, do predivnih Muuto Dots. Izbor je ipak pao na Val.

Hang-it-all


                                                            

Dots

                                                        
Wave

 Lijepa vješalica kod nas teško i dodje do izražaja jer je uvijek pretrpana gomilom jakni, ali ipak izviri i po koji val.
Klupicu nisam našla gotovu, pa sam je htjela izraditi kod stolara, medjutim cijena je bila previsoka, pa sam odustala. Onda sam po ko zna koji put prelistala Ikein katalog i odlučila se za klupicu Tjusig u crnoj boji...

Možda baš i nije onakva kakvu sam zamišljala, ali poslužit će, a i cijena je prihvatljiva.
Učinile su mi se praktične i Ikea Trones, iako još nisam našla mjesto za njih...

Tako će valjda biti riješene i cipele...Ostaje još ogledalo i lampa, uz neki interesantan detalj.
Slike novouredjenog predsoblja očekujte uskoro...
Pozdrav,
Ana






1 komentar:

  1. Mislim da su ovde bili presudni molerski radovi. :-) Odlično odrađeno, svaka čast.

    OdgovoriIzbriši