nedjelja, 30. rujna 2012.

Početak

Već dugo pratim puno blogova posvećenih dizajnu interijera i moj interes za tu temu je prerastao u neki vid opsesije, pa odlučih i sama napraviti blog gdje ću moći sve svoje želje i zamisli iz glave podjeliti sa nekim.
Sve te želje i zamisli počele su se stvarati od kada smo moj suprug i ja kupili svoj prvi stan. Stan je bio u jako lošem stanju, pa smo ga morali potpuno adaptirati, to je mene jako radovalo jer sam mogla birati sve, od rasporeda, parketa, pločica, do najsitnijih detalja (do kojih ustvari još nisam ni stigla).
Prijateljica me nagovarala da napravim blog upravo  doba kada je adaptacija započela što bi sigurno bilo zanimljivo, ali na žalost meni se ta želja pojavila tek sada. 
Priča oko renoviranja, natezanja sa majstorima i ogroman stres su srećom već mjesecima iza nas. Ako neko bude radio takvo nešto u budućnosti imam gomilu savjeta koje bih voljela da je meni neko rekao, ali očigledno ta priča sa renoviranjem nikada ne može ići glatko. 
Toliko za početak.

P.S. narednih dana ću staviti slike stana prije i poslije

Nema komentara:

Objavi komentar