ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Kupatilo





Ovih dana ću vam pokazati slike mog stana i malo pričati o tome kako je tekla adaptacija. Za početak ću vam pokazati kupatilo . Kako je izgledalo prije...





I kako izgleda sada...











Na prvoj slici vide se vrata ugradbenog ormara koji je bio prevelik s obzirom na veličinu kupatila. Iznad wc školjke nalazio se bojler,  do školjke bio je umivaonik, kada je bila na drugom zidu, ona mala i u donjem kutu perilica za rublje. Htjela sam maksimalno iskoristiti prostor, koji je ponavljam mali, a pritom nisam htjela da mi se vide bojler, perilica i sav onaj nered oko nje. Došla sam na ideju koju sam i realizirala uz pomoć prijateljice arhitektice. Na idućoj slici vidite nišu u kojoj su se smjestile police, a do nje, na mjestu starog ugradbenog ormara nalazi se rolo zavjesa...



Rolo zavjesa je došla kao idealno riješenje jer zbog manjka prostora vrata nisu dolazila u obzir. Ona jako lijepo i čisto izgleda, a kada se podigne...

















Nered o kojem sam govorila, skriven od pogleda , a ja presretna. Muž i ja smo osmislili ovu policu sa kutijama na kotačiće koje smo kupili, a policu izradili po mjeri. Jako praktično.
 





Preko puta se nalazi umivaonik i radijator, a do njega tuš kabina, polukružna.


Nadam se da vam se svidja.

Kupaona je jedna od najuredjenijih prostorija u stanu, fali još samo rasvjeta i detalji.

 Toliko sam se radovala prvom postu i sad sam jako razočarana kvalitetom slika. Moraću se malo pozabaviti time, nadam se da ćete biti strpljivi.






4 komentara:

  1. Super ideja sa roloom :) Steta sta su slike lose, pa se ne vidi dosta toga, ali iscekujem i ostale postove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru :) Prvom i...jedinom.
      Žao mi je zbog slika. Morat ću se malo pozabaviti time.
      :)

      Izbriši
  2. Odlična ideja, vrlo lepo izgleda.

    OdgovoriIzbriši