utorak, 20. studenoga 2012.

Inspiracija


U dugoj potrazi za policama za dnevni boravak (koji ćete uskoro vidjeti), napokon sam naišla na nešto što mi se jako sviđa.


Stacked shelves from Muuto

Ovu policu dizajnirao je Julien De Smedt za Muuto. To je u stvari sistem sastavljen od drvenih kutija koje se međusobno spajaju. Postoje u tri veličine. Veličinu police određujete sami, tj. spajate kutije kako želite. Kutije se izrađuju u dvije boje, a spajalice za njih u tri boje, pa su kombinacije bezbrojne. Kako je ovo poprilično skup komad namještaja, na internetu sam pronašla i ideje kako sam izraditi ovako nešto.
2. 3. i 4. slika Pinterest

Iako su mi police u bojama jako lijepe, mislim da bi se u moj stan najljepse uklopila ova bijela. Nadam se da cu se za koji mjesec odlučiti napraviti ovako nešto. Svakako, podjelit cu s vama ako ovu inspiraciju sprovedem u djelo.
Pozdrav,
Ana

2 komentara:

  1. Slucajno sam naisla na tvoj blog. Zaista inspirativno.

    www.skandinavskidizajn.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Puno vam hvala! Na žalost blog odavno ne pišem. Iznenadim se kad vidim da neko i dalje gleda! ��

    OdgovoriIzbriši