četvrtak, 22. studenoga 2012.

Jelen

U jednom od mojih prijašnjih postova pisala sam vam koliko mi se sviđaju glave jelena i kako bih voljela imati jednu u svom stanu. Prije par dana primila sam se posla i iznenađujuće brzo izradila sama jednu. Nabavila sam kartonsku kutiju, ljepilo, škare, pronašla u kući salvete sa dezenom koji mi se svidja i krenula na posao. Upute kako izraditi glavu našla sam na ovoj stranici.  

ovako je izgledao na radnom stolu



ovako kad je završen

a ovako na zidu u dječjoj sobi






























Kako vam se sviđa moj jelenko?
Pozdrav,
Ana...

2 komentara:

  1. Vrlo zanimljivi predmeti, treba imati puno smisla za kreativnost da se ovako nešto napravi, stvarno super. Kod kuće sam napravila sličnu kreaciju oko ograde. Naravno od metala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Drago mi je da Vam se dopada! ☺️

      Izbriši